כל עסק באשר הוא צריך כיום להתמודד עם שוק פתוח בו יש לו לא מעט מתחרים על אותו פלח של קהל יעד פוטנציאלי, ומשום כך הוא חייב לייעל את פעילות העסק בצורה משמעותית ולשדרג כל העת את רמת השירות אשר ניתנת ללקוחות. אז אם אתם מחפשים את הדרך הנכונה שבעזרתה תצליחו לייעל את העסק שלכם, הרי שכדאי לכם לקחת בחשבון גם את ייעול המענה שלכם לטלפון. אם עוד לא עברתם לעשות שימוש במערכת טלפונים חכמה כמו סנטריקס אז כנראה שאתם עדיין משתמשים בקווים רגילים, וחבל, כי סנטריקס זו הדרך שלכם לעבוד נכון ויעיל בעסק.
מה כוללת המערכת?
מערכת סנטריקס זו למעשה מרכזייה מאוד משוכללת שמשמשת עסקים, והיא מהווה מערכת טלפוניה חדשנית שעובדת בענן. התפקיד שלה הוא לספק את כל הצרכים של העסק שלכם מבחינת מענה לטלפונים ותקשורת, ואין ספק שזה לא במקרה שכל כך הרבה עסקים כבר עברו לעבוד עם סנטריקס.
השליטה מרחוק
אם עד היום העובדים שלכם היו חייבים להיות במשרד כדי שתהייה להם אפשרות לענות לטלפון או לדעת מה קורה מבחינת העבודה שלהם, הרי שהיום זה כבר לא ככה. כל עובד שלכם יוכל, אפילו אם הוא לא במשרד, להיכנס לשלוחה שלו ולתפעל אותה בצורה נוחה. ישנן לא מעט פונקציות שימושיות במערכת כמו סנטריקס, כיוון שאפשר לבצע בעזרתה פעולות כמו הגדרה אוטומטית של שיחות, מענה שנעשה על ידי המחשב, העברה של שיחות וכדומה.
תמיכה בכל רגע
אין ספק שאחד מהדברים שמטרידים את מנהלי העסקים באשר הם בנוגע למעבר לשימוש במערכת הטלפוניה של הענן, זה הנושא של התמיכה. לא קל לעשות שינויים, לא בחיים ולא בעסק, ולכן זה טבעי מאוד שגם אתם תרגישו שאתם זקוקים לעזרה. אין לכם כל סיבה לחשש כיוון שבסנטריקס יעניקו לכם את כל השירות ואת כל התמיכה שאתם רוצים. תוכלו ליצור קשר תמיד עם מוקד השירות ולקבל כל סיוע שתזדקקו לו לביצוע הפעולות השונות שאתם צריכים לבצע, כך שאין סיבה לדאגה.